A pila di ricarica EV ùn hè micca solu una mansa di posti di carica indipendenti chì sò solu per a dumanda di carica simultanea multi-EV.Piuttostu, si riferisce in particulare à una rete di carica distribuita efficiente, chì porta caratteristiche prominenti di spartera di putenza, carica flessibile, espansione faciule, risparmiu d'energia è alta efficienza.

Infypower Split TypeCarica d'alta putenza A suluzione hà alzatu a barra nantu à e tecnulugia di stack di carica di EV postu chì avemu acquistatu l'accumulazione è l'integrazione di R&D predominanti in i moduli di putenza.

Carica à Alta Velocità: ogni sistema di carica hè custituitu da un cubu di putenza è finu à trè dispensatori di carica.Un cable ultra-rapidu di raffreddamentu di liquidu 500A puderia carricà cumplettamente una batteria 80kWh in 10 minuti, postu chì ogni dispensatore di carica supporterà un cable di raffreddamentu liquidu 500A mentre l'altru serà valutatu à 200A o 300A per i connettori CCS, 250A per u connettore GBT è 125A per u connettore CHAdeMO per opzione.

Expansion High Power: a cumpatibilità ascendente hè una funzione desiderata accolta da a maiò parte di l'operatori di punti di ricarica (CPO) cum'è cù l'imminente introduzione di l'architettura 800V in batterie EV è ancu per adattà à u futuru.carica EV dumanda.Ogni cubu di putenza hè capaci di accoglie à più di 16 moduli di putenza per ottene una capacità massima di 480KW / 640KW.

Smart Charging: prestu cù u software aghjurnatu, l'alta putenzasuluzione di caricaSerà conforme à OCPP 2.0, capace di distribuzione intelligente di energia è gestione dinamica di carica trà dispensatori multipli è connettori per aiutà ancu una cumunicazione fluida trà EMS, CSMS è EVSE.

caricatore d'alta putenza 1 (1)

Risparmio energetico: l'innovazione CoolRing patentata da Infypower, chjamata ancu Ring Net Power Transfer, puderia ottimisà l'efficienza di carica attraversu a spartera di energia trà tutti i connettori è a cunnessione di energia per un unicu connettore.Per esempiu, cù u Modu attuale durante u ghjornu, ogni EV pò ottene una carica massima di alta velocità mentre in u Modu Plugging di notte, i EVs sparteranu invece una velocità di carica media.

A mantenimentu bassu hè un'altra caratteristica favurevule chì i CPO aspiranu à riduce l'investimenti à longu andà, postu chì a soluzione di carica vanta un disignu distribuitu di tipu split cù moduli multipli di putenza in u cubu di putenza.Per esempiu, un fallimentu unicu di u modulu ùn porta micca à u chjusu di tuttu u sistema di carica.Invece, mantene u travagliu normale, è i mantene in situ solu bisognu di rimpiazzà quellu malfunzionante.Inoltre, u tassu di fallimentu registratu di i cunvertitori Infypower hà dimustratu chì hè 0,32%, u più bassu di tutti in l'industria.

Risparmio di spaziu per a stallazione: in a distribuzione split di uStack di carica EV, hè permessu di avè una certa distanza fisica trà u cubu di putenza è i so dispensatori.U dispenser di carica stessu presenta una piccula impronta è un design compactu, è per quessa pò esse installatu in linee multiplicendu quant'è parechji setti pussibuli luntanu da u cubu di putenza per carricà a maiò parte di EV in un situ.

In generale, u tipu SplitSoluzione di carica di alta putenzan puderia esse l'opzione più ideale per i caricatori publichi di prossima generazione, chì porta l'industria à u prossimu livellu.

U 2023 puderia diventà l'annu più caldu in almenu 100.000 anni, postu chì a temperatura media globale hà righjuntu 17,23 ° C u 6 di lugliu.
Infypower mostrarà à u più intelligente E Sudamerica u 29-31 d'Aostu 2023.

Tempu di Postu: Aug-07-2023
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Chat in ligna WhatsApp!