U 2023 puderia diventà l'annu più caldu in almenu 100.000 anni, postu chì a temperatura media globale hà righjuntu 17,23 ° C u 6 di lugliu.

Infypower6

U 2023 puderia diventà l'annu più caldu in almenu 100.000 anni, postu chì a temperatura media globale hà righjuntu 17,23 ° C u 6 di lugliu.

L'aumentu di a temperatura hè una causa diretta di l'emissioni di gas di serra glubale.Hè u tempu per ognunu di noi di piglià azioni istantanee per calà e nostre impronte di carbonu.

Cum'è un praticante attivu di a strategia di a "Neutralità di Carbone" di a Cina, Infypower hà acceleratu u ritmu di participazione à l'e-mobilità globale è u almacenamentu di energia industriale.

Dapoi u 2022, Infypower hà iniziatu l'esportazione in massa di sistemi di almacenamentu di energia industriale à l'oltremare.I più recenti sistemi HPC di raffreddamentu di liquidu di seconda generazione sò stati ancu installati in Europa, purtendu l'industria à u prossimu livellu.Cù focus cuntinuu nantu à l'innuvazioni elettroniche di putenza, Infypower furnisce una gamma completa di prudutti di ricarica EV altamente affidabili è di almacenamentu di energia chì cuntribuiscenu à una transizione verde.

Per incuragisce è facilità l'adopzione di veiculi elettrichi internamente, Infypower apre u serviziu di carica veloce di i veiculi elettrici DC à tutti i staffi di a sede di Shenzhen, chì hè parzialmente alimentata da u sole, In un altru parcheghju à menu di trè chilometri di distanza da u nostru uffiziu, avemu custruì è pussede un puntu di ricarica HPC di tippu split publicu chì furnisce trenta unu connettori di ricarica rapida 250A è un connettore di raffreddamentu liquidu 500A, è ancu duie altre stazioni di carica autonome.

Stu viaghju di mille chilometri deve principià cù un solu passu per riduce l'emissioni di carbone.Hè una impresa storica per tutte e generazioni.

A carica rapida hè u futuru, ma "veloce" cambia sempre.
A pila di ricarica EV ùn hè micca solu una mansa di posti di carica indipendenti chì sò solu per a dumanda di carica simultanea multi-EV.Piuttostu, si riferisce in particulare à una rete di carica distribuita efficiente, chì porta caratteristiche prominenti di spartera di putenza, carica flessibile, espansione faciule, risparmiu d'energia è alta efficienza.

Tempu di post: Jul-18-2023
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Chat in ligna WhatsApp!